2013/09/02

Bliżej końca.

Wszystko jest źle. Każdy kolejny dzień sprawia mi coraz większy ból. Chcę w końcu zaznać spokoju wewnętrznego. Nie potrafię już szczerze się uśmiechać. Udaję, że jest dobrze.. Gówno prawda.. Dlaczego jestem taka trudna, niezrozumiała, zazdrosna, kłótliwa.. Pragnę być inna.. Każdego tracę.. Nie umiem powstrzymać łez.. Nie umiem cieszyć się.. Jedyne co widzę w swojej niedalekiej przyszłości to osobę, odzianą w czarną szatę, która tylko na mnie czeka.. Uwolniłabym się wtedy.. Wtedy.. byłoby na prawdę dobrze.. Spotkałabym tych, którzy odeszli zostawiając mnie.. Kiedy nadejdzie ten dzień ostateczny? Kiedy odważę się na ten krok.. Każdej nocy myślę tylko o jednym.. W każdej minucie przez moją głowę przebiegają okropne myśli.. Nie chcę być jakąś zabawką na chwilę.. Chcę być kochana.. Czy to tak wiele? Do pewnego czasu myślałam, że już nie umiem kochać.. Jak widać... myliłam się.. Moje serce nadal jest lodowate i okute cierniem.. Przepraszam za wszystko, za to jaka jestem..

Spróbuj powiedzieć to nim uwierzysz,
że nie warto mówić kocham.
Spróbuj uczynić gest nim uwierzysz,
że nic nie warto robić.


~ SoHipsta

6 komentarzy:

  1. Nie kończ tego Bloga >.<
    Może zrób jakieś poprawki w tym blogu.
    :((
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak sobie myślę, że chyba masz problem ze sobą. Kończ bloga, jeśli ci nie odpowiada pisanie go. Ale nie zrób sobie nic, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kończ bloga jest bardzo fajny ja dopiero go dziaj znalazłam jest bardzo fajny a zawsze ktoś ci może pomóc zapraszam do mnie jakbyś miała jakiś problem mozęsz d mnie napisac u mnie na blogu jest zakładka z informacją kontakt http://alwaysfightforwhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam tego bloga do raz pierwszy. Nie powiem, że mi się podoba, bo życie takie jak twoje i moje nie może się podobać. Co do stylu pisania bardzo pięknie. Nie kończ bloga, bo wtedy będzie ci tylko gorzej. Nie będziesz miała komu się zwierzyć ze swoich problemów. Chyba, że w twoim życiu jest taka osoba, której brakuje w moim. Uwierz mi, że wiem jak to jest, gdy wszystko idze nie tak. Ale trzeba się z tym zmierzyć, bo inaczej może to się źle skończyć. Przemyśl moją refleksję. Pozdrawiam.
    Jestem podobna do Ciebie. http://queen-of-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawdziwa historia??? dziewczyno jak ja ci współczuje ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutek mnie ogarnia jak to przeczytałam ;_;

    OdpowiedzUsuń