2013/09/14

Forever, until my life is thru.

Każda osoba, która pojawi się w naszym życiu, zostawia jakikolwiek ślad. Jedni są tylko maleńką kropelką, zaś ci drudzy pozostawiają masę wspomnień. Wspomnienia nie zawsze są okropne, sprawiające ból. Jest wiele tych, które sprawiają, że na mojej twarzy widnieje uśmiech. Pamiętam wszystko dokładnie. Pomimo wielu kłótni, zawsze starałam się, aby wszystko się ułożyło i znowu było dobrze. Cieszę się, że pojawiłeś się w moim życiu i cholernie żałuję, że to tak się skończyło. Zawsze będziesz dla mnie najważniejszy pomimo wszystkiego.. Pisząc to teraz uśmiecham się i jednocześnie po moich policzkach spływają łzy. Nigdy nie zapomnę o Tobie. It's forever.. Ty właśnie jesteś tą osobą, która zostawiła w mojej głowie, ogromną ilość wspomnień. Płakałam przez wiele nocy. Podobno przestaje się kochać, gdy przestaje się płakać. 


A Ty się temu nie dziwisz.
Wiesz dobrze, co byłoby dalej.
Jak byśmy byli szczęśliwi,
Gdybym nie kochała Cię wcale.

~ SoHipsta



1 komentarz:

  1. zgadzam się całkowicie.
    nikt nie pojawia się w naszym życiu przez przypadek

    OdpowiedzUsuń