2013/09/21

Ukłony Oli.

'' W ciągu kwadransa umyłam się, ubrałam, powiedziałam ' kurwa ' osiemset razy i byłam osiem razy przerażona, że Ciebie dziś nie zobaczę. ''

Ociężałe krople jesiennego deszczu spływały po kolorowych witrażach niewielkiego kościoła. Ten dzień był tym ostatnim. Był końcem i początkiem. Leżałeś tam nieruchomo. Twoje zawsze szare oczy dziś nie ujrzały świata, który jest przepełniony nienawiścią i pogardą do nas samych. Blada twarz nie wyrażała jakichkolwiek emocji. Serce biło szybko, ale równo. W głowie było tysiąc myśli, ale i pustka... Obojętność.. Ciało niskiej brunetki przepełniło się smutkiem, złością. Nie płakała.. Czekała jedynie na koniec. Za wszelką cenę próbowała panować nad emocjami. Udało jej się. Zaciskała mocno dłonie, wbijała paznokcie w skórę. Opuszczając powieki starała się przenieść w inne miejsce... Wolne od wszystkiego.. zupełnie puste.. Cały czas powtarzałeś, że świat bez Ciebie będzie lepszy, że nic w nim nie zmienisz. Wolałeś odejść tak po prostu.. Mówiłeś ''Mam nadzieję, że jutro już się nie obudzę.'' Widzisz? Nadszedł ten dzień, gdzie zasnąłeś na zawsze. Miałeś rację.. Życie to jedno wielkie bagno. Jeśli Ty sobie nie poradziłeś, ja tym bardziej. Ale wiesz? Też ucieknę.. Nie minęło tak dużo czasu, a ja tęsknię.. Za czym? Za rozmowami, za tym jak poprawiałeś mi humor, jak płakałeś ze mną.. Pamiętasz? Oboje kochaliśmy jesień i kakauko.. Byłeś i nadal jesteś najlepszym przyjacielem. Niedługo się spotkamy, obiecuję. 




Ukłony Oli. [*]
~ SoHipsta





8 komentarzy:

  1. Ładnie napisane... Szkoda, że śmierć wcale nie jest ucieczką, ale oznaką strachu...

    Zapraszam do mnie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane . Te słowa ... Trudno opisać :) .
    Zaobserwowałam
    http://violetta-w-moim-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się prawie popłakałam - tak jestem bardzo wrażliwą osobą :( Świetnie napisane <3

    po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Obserwuję
    + Zapraszam ♥
    world-of-colorss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane . Smutne ,ale prawdziwe . Do tego ta melodia w tle ... Świetny blog
    Obserwuję !

    http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie napisane, ten klimat. Założę się gdyby było to nieco dłuższe to na pewno bym sie poryczała ;c

    Liczę na rewanż (obs i kom)
    http://gumi-guumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z GUMI. Taki nastrój i klimat.. Fajnie, że uczysz się grać na fortepianie. Też chciałam chodzić na takie zajęcia. :c
    Skomentujesz? julaaandavadie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No własnie... też bym się popłakała... wzrusza... masz talent...
    obserwuję ;3
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń