2013/08/26

A miało być tak pięknie.

Błękitnymi oczyma spoglądała w niebo. Podziwiała śnieżno białe obłoki. Spacerując wzdłuż brzegu morza, rozmyślała. Jedno pytanie się nasuwa, mianowicie nad czym? Nad sensem życia? Nad tym co będzie jutro? Właściwie w jej głowie kłębiły się myśli, które związane były tylko i wyłącznie z nim. Marzyła by ten ostatni raz spojrzeć w jego zielone tęczówki, by zanurzyć swe delikatne dłonie w jego włosach. A miało być tak pięknie. Lekki wiatr rozwiewał jej śniadą sukienkę. Maleńkie krople deszczu spoczywały na jej twarzy i powoli spływały po rumianych policzkach. Minęło kilka miesięcy, a ona nadal nie może pozbierać się po tym wszystkim. Wie, że zawiniła. Jest tego świadoma... Dlaczego.. Ze łzami w oczach pytała się sama siebie.. Dlaczego.. Obiecał, że zawsze będzie przy niej.. Obiecał.. Uwalniając słone kropelki pozwoliła by cały makijaż się rozmazał. Pora wracać do domu.. Liczne fotografie, nagrania.. wszystko to dobija jeszcze bardziej.. Ale jest dobrze.. Oszukuję się.. Każde wspomnienie wraca z coraz większą siłą.. Pomóż mi.. 


Ale ja mam w sobie mordercę,
Wojownika, chcę zjeść Twoje serce.
Chcę mieć w Tobie przyjaciela,
Poczuć coś, poczuć coś, coś Ci dać.

~ SoHipsta


14 komentarzy:

  1. Super post :) !

    [Przepraszam za spam]
    Nathaly wraz z ojcem przeprowadza się do Nowego Jorku. Nowa szkoła, nowi nauczyciele i nowe przyjaźnie.
    Gdy jej ojciec wyjeżdża wszystko się komplikuje.
    Dziewczyna trafia do psychiatryka, rozwiązuje tajemnicę śmierci jej matki. Po powrocie do domu Nath dostaje wiadomość że jej ojciec nie żyje.
    Zrozpaczona dziewczyna wpada w nałóg, rzuca szkołę i traci chęci do życia. Lecz nie poddaje się.
    Poznaje chłopaka, który wydaje jej się tym jedynym, lecz po pewnym czasie uświadomiła sobie że on ją tylko wykorzystuje. Tym razem dziewczyna postanawia umrzeć.
    Już żegna się z życiem lecz komuś na niej zależy ... che ją ocalić. Kto to ?
    http://be-your-self-6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :D

    http://sandra2413089.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny Blog ;)
    zajrzysz? http://black97karla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog ładny ;) fajne fotki
    i muza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam to i się wzruszyłam :') To co piszesz jest naprawdę piękne :)

    Zapraszam do mnie : martynaandkarolina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widze tematyka bloga trochę podobna do mojej ...będę częściej zaglądać :) zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny blog! Co prawda nie są to moje klimaty, ale czytając ten post wzruszyłam się.

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    cosmetic-is-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne :) Zazdroszczę tego talentu do prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog zupełnie inny, niż wszystkie. Opowiadanie ciekawe, ale troche nie moje tematy. Zaobserwowałam.
    Zapraszam na blog o modzie

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne *.* ♥
    Na pewno będę zaglądać tu więcej.

    http://opisy-kosy.blogspot.com
    kom za kom ?
    obs za obs ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no dobry blog... nie gustuje w takich .. ale teraz namawiam do dalszego pisania.. i oczywiscie odwiedzenia mojego :)) i zaproponowania o czym mam pisac dalej :) obiecuje ze posłucham ;p http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominuje cię do L.B.A więcej informacji na pupilkioli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń